Saturday, August 22, 2009

Black Friday

Yesterday went to Gurney...
Go jalan jalan...
Go Chopper Board have my lunch but pedas lo the noodle...
Go Redbox...
Really @#$%^&*@#$%^&...
My feeling for it...
But not feel wan say out...

At night went wet..
Go Gurney also...
haha...
Go eat rojak...
Go beside Segafredo drink...
Really cham nia...
我们本来叫1 tower of Tiger...
然后不懂怎样他们就跟我打赌...
然后就说半小时把它喝完...
哪里知道我输了...
因为他们拼命喝...
真不公平...
然后我就开多1 jar咯...
喝了还说要去mois...
我懒惰了...
就说回咯...
因为已经2++了...
还下雨呢...
哪知道我走去车的时候...
没看到有铁支在上面...
就撞到了...
痛到眼泪都要流出来了...
之后就当作没事咯...
过不久就觉得头发湿湿的...
摸摸下才知道流血了...
流到不止,我直接哭...
他们都吓到了...
就horn他们...
全部过来看我...
可是我都吓傻了又一直哭...
流到脸部、衣服、裤子、还有我的车椅子都中到...
就快点用tisu压着...
可是一直流,又一直晕...
他们就说要送我去医院...
我说不要...
要回另一间家,又怕他们大惊小怪...
回我家又怕被妈咪骂...
就一路上我一直哭...
Her ah bii also get shock when i knock my head...
then he told her...
after that she call me...
i said i ntg d...
but i really no energy to talk...
cz i felt pening...

Along the way...
My BOSS keep lap back my home...
cz he scare I got anything...
cz I keep bleed nonstop...
when I reach home...
my mum said wat happen...
and he told my mum that i knock my head...
haiz...
pain...
terrible...
BLACK FRIDAY!!!

1 comment: